کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد
سرخط خبرها

متهمان سرقت ۸۰ میلیارد ریالی نیشابور دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۵۱۲۵۹
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
متهمان سرقت ۸۰ میلیارد ریالی نیشابور دستگیر شدند
۲ متهم به سرقت ۸۰ میلیارد ریالی طلا از منازل شهروندان نیشابوری شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی شکایت تعدادی از شهرونداندستگیری متهمان به سرقت ۸۰ میلیارد ریالی در نیشابور مبنی بر سرقت طلا از خانه آن‌ها در نقاط مختلف شهر نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهمان پس از شناسایی خانه‌های خالی موردنظر وارد خانه می‌شدند و با استفاده از خودرو‌های سواری متفاوت و با تغییر پلاک از شهرستان متواری می‌شدند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده رد پای ۲ متهم را در این زمینه در یکی از شهرستان‌های استان لرستان پیدا و با اخذ نیابت قضایی آن‌ها را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۱۰ فقره سرقت طلا از خانه شهروندان به ارزش تقریبی ۸۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: پیشگیری از سرقت نیازمند مشارکت جدی همه اقشار مختلف مردم و سایر نهاد‌ها است لذا از شهروندان درخواست می‌شود از نگهداری وجوه نقد طلا و جواهر به مقدار زیاد در خانه پرهیز کنند و حتی المقدور از صندوق امانت بانک‌ها استفاده شود.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->